اخبار

حضور آراد نوید تجارت اروند در نمایشگاه ایران پلاست1402

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست غرفه سازی نمایشگاه 1402

با توجه به شرایط و مناسبت‌های مختلف روزانه نمایشگاه‌های مختلفی نیز برپا می‌شوند که طبیعتا هر کدام نیاز به طراحی منحصر بفرد خود دارند و لازم است به آن توجه شود. از رویدادهای مختلف نمایشگاهی می‌توان به نمایشگاه کتاب، نمایشگاه بین المللی خودرو، نمایشگاه صنایع دستی، نمایشگاه نفت و گاز، صنایع کشاورزی، نمایشگاه فرش، نمایشگاه بهاره، نمایشگاه کار، نمایشگاه صادرات و … اشاره کرد.

انواع رویدادها با موضوعات مختلف داریم که متناسب با نوع محصولات و ارائه خدماتی که انجام می‌دهند نیاز به بررسی و طراحی اصولی دارند.

آراد نوید تجارت اروند درخصوص بازرگانی و تبلیغات غرفه ای در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 1402 درنظر گرفت تا باز نزدیک با مشتریان خود در ارتباط باشد.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است. این نمایشگاه امروز بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می رود و در بین نمایشگاه های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه بندی می شود. این نمایشگاه 16 دوره موفق را پشت سر گذاشته است.

آراد نوید تجارت اروند با افتخار در غرفه سازی و تأمین خدمات در این دوره از نمایشگاه حضور داشته است.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “حضور آراد نوید تجارت اروند در نمایشگاه ایران پلاست1402

  1. damselfishes گفت:

    damselfishes xyandanxvurulmus.VRHVK9y3R16Q

    1. ghanbari گفت:

      دوست گرامی متوجه پیامتون نشدم !!
      شرکت آراد نوید تجارت اروند آماده دریافت سفارشات شما می باشد. لطفا جهت سفارش و استعلام قیمت با مشاوران ما در ارتباط باشید. ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *