کاپشن کار یکی از ملزومات اصلی مورد نیاز تمامی کارگاه ها و کارخانجات و سایر بخش هایی است که تعداد زیادی از کارگران، مهندسین و پیمانکاران و مدیران در ان محدوده مشغول خدمت هستند. این لباس ها که مکمل سایر لباس این افراد هستند بایستی بالاترین کیفیت در طراحی و دوخت را داشته باشند تا برای همگی قابل استفاده باشند و همچنین از نظر زیبایی خاص و معرف برند شما باشند. نیروهای تولیدی یک مجموعه ستون های تولید ان مجموعه هستند و اگر از دقت و توجه کافی برخوردار نباشند دلسرد خواهند شد، به همین دلیل بایستی در تمامی موارد حقوق و مزایای خاصی به انها اختصاص داد تا با دلگرمی بیشتری به کار و تولید بپردازند. یکی از این مزایا می تواند در نظر گرفتن و تهیه کاپشن کار تبلیغاتی باشد. مجموعه آراد نوید تجارت اروند انواع کاپشن های کار تبلیغاتی را با بالاترین کیفیت و قیمت ارائه می دهد.

چرا کاپشن کار مهم است؟

کاپشن کار تبلیغاتی علاوه بر ایجاد نظم و معرفی برند شما، بر فروش محصولات و تبلیغاتتان نیز می تواند تاثیر بالایی داشته باشد.

مزایای کاپشن کار

کاپشن کار باعث یکدست شدن نیروهای تولیدی شما و ایجاد نظم و امنیت و آرامش خواهد شد و با استفاده از این کاپشن ها شلختگی و بی نظمی در کارگاه و محیط تولید شما از بین خواهد رفت.
نظم گسترده ای از طریق پوشاک کار کارگران و مهندسین شما صورت خواهد گرفت و تمامی افرادی که کاپشن کار نیروهای شما را ببینند متوجه وجود برند قابل اعتماد و سازمانی شده ی مجموعه شما خواهندشد و از این طریق همان طور که انتظار می رود جذب اعتماد مشتری صورت می گیرد.
با سفارش و تهیه کاپشن کار یکی از نیازهای اساسی نیروهای شما برطرف خواهد شد. همان طور که به نظر می رسد وجود نوعی لباس خاص برای نیروهای یک مجموعه که در شرایط خاص جوی یا جغرافیایی مشغول کار هستند ضروری است.
با تدارک کاپشن کار، بیشتر از همیشه حرفه ای به نظر می رسید، چرا که دقت و نظم و انضباط در پوشاک نشان دهنده دقت در جزئیات و در نتیجه حرفه ای بودن است.


انواع کاپشن کار

در ادامه به معرفی انواع کاپشن های میپردازیم:

کاپشن کار مهندسی یا مدیریتی

گروه مهندسین و مدیران بخش های تولیدی باید از سایر نیروها قابل تمایز باشند تا دسترسی به انها اسان باشد و در صورت نیاز به راحتی بتوان انها را در محیط های بزرگی مثل کارخانه ها پیدا کرد. یکی از روش های ایجاد این تمایز، تفاوت در پوشاک است و همین دلیل کوچک کافی است تا کاپشن کار مهندسی یا مدیریتی تفاوت هایی مثل تفاوت در رنگ و طراحی با پوشاک سایر نیروها داشته باشد. معمولا کاپشن کار تبلیغاتی مهندسی بدون شلوار نیز تولید و استفاده می شوند.

کاپشن کار کارگری یا کارگاهی

همان طور که در بخش قبلی گفته شد لباس نیروهای یک محیط تولیدی دارای تفاوت هایی هستند. یکی دیگر از این تفاوت ها این است که کاپشن کار کارگری یا کارگاهی بایستی دارای شلوار نیز باشند و تعیبه انها در حالت کاپشن تکی چندان مرسوم نیست. بخش داخلی این کاپشن ها نیز دارای خز قابل جدا شدن است.

کاپشن کار اداری

معمولا کاپشن کار کادر اداری با سایر بخش ها تفاوت جزئی در طراحی و جنس پارچه ای که برای دوخت انها استفاده می شوند دارند. این کاپشن ها همین طور سبک تر هستند.

کاپشن کار زنانه

تفاوت کاپشن کار  زنانه با سایر کاپشن ها در بلند بودن کاپشن کار تبلیغاتی زنانه است. این کاپشن ها پوشانندگی بیشتری نسبت به سایر کاپشن ها دارند و از زیپ یا دکمه برای بستن انها استفاده می شود.

کاپشن کار حراست

لباس حراست در تمامی ارگان ها با لباس سایرین متفاوت است و این تفاوت در کاپشن کار تبلیغاتی نیز وجود دارد. برای طراحی کاپشن کار حراست می توان از نمادها و نشانه های خاص استفاده کرد.

کاپشن کار مهندسان لباس کار ایمنی مردانه و زنانه حفظ آرامش و ا منیت محیط کاری
کاپشن کار کارگاهی
کاپشن کار اداری

جنس کاپشن کار 

کاپشن های کار در محیط های مختلف جوی با اب و هوای گوناگون یا شرایط جغرافیایی متفاوت استفاده می شوند که این تفاوت ها را بایستی در مرحله انتخاب پارچه برای دوخت لحاظ کرد. از دیگر تفاوت های مهم کاپشن های کار تبلیغاتی نیز محیط کارگاهی وتولیدی هستند که در انها استفاده می شوند. موادی که نیروهای تولیدی با انها سر و کار دارند باعث می شوند از الیاف خاصی در تولید کاپشن های کار تبلیغاتی استفاده شود که در ادامه درباره برخی از انها توضیح می دهیم.

کاپشن کار نسوز: لباس های ضد حریق بایستی از نومکس و فایبر گلاس در الیاف خود استفاده کنند تا ضد اتش باشند و گرمای کمتری را از خود عیور بدهند. معمولا کاپشن کار تبلیغاتی بخش های پالایشگاهی دارای این نوع الیاف هستند.

کاپشن کار ضد آب: کاپشن کار تبلیغاتی ضد اب نیز دارای پلی استر و پلاستیک است و برای محیط های شرجی و کارخانجاتی که سر و کار زیادی با مایعات دارند مناسب هستند.

کاپشن کارصنعتی: پوشاک نیروهای صنعتی و تکنسین هایی که با موتورالات و دستگاه ها سر و کار زیادی دارند بایستی دارای جیب های متعددی باشند تا به راحتی بتوان انواع ابزارالات کوچک و دستی را با این پوشاک جا به جا کرد.

طراحی کاپشن کار 

مدل های کاپشن کار تبلیغاتی نیز بسیار متنوع هستند و امروزه این لباس ها در بیش از پنجاه نوع تولید و عرضه می شوند که برخی از انها عبارتند از:

  • کاپشن کار ایران خودرویی
  • کاپشن کار پلیسی
  • کاپشن کار شبرنگ

چاپ روی کاپشن کار 

روش های گوناگونی برای چاپ روی پارچه ها وجود دارد و می توان هر طرحی را در هر ابعادی روی کاپشن کار تبلیغاتی به چاپ رساند. درج ارم، لوگو، نشانی، شماره تماس و ایمیل روی هر تعدادی از این لباس کار ها ها بلامانع است. از رایج ترین شیوه هایی که برای چاپ روی کاپشن کار تبلیغاتی استفاده می شوند، موارد ذیل هستند:

  • گل دوزی
  • سیلک اسکرین
  • دیجیتالی
  • چاپ حرارتی
  • مدیا
  • چاپ قالبی
  • کاتری

این نوع از لباس ها نیز شامل دسته بندی محصولات تبلیغاتی برای سازمان‌ها و مجموعه‌های مختلف قرار می‌گیرد که می‌توانید با بررسی‌های دقیق و انتخاب نمونه مناسب شرایط خوبی را برای خود فراهم کنید.

شست و شوی کاپشن کار

در شست و شو و اتوکشی این البسه باید دقت زیادی به خرج داد تا چاپ روی آنها دوام بیشتری داشته باشد و همین طور دوخت و طراحی انها نیز پس از چند بار استفاده فرسوده نشود. سربعترین روش شستشوی کاپشن کار  شستن انها در اب با حرارت پایین است. مواد شوینده ای که برای شستشوی کاپشن کار تبلیغاتی استفاده می شوند نیز بهتر است دارای درصد بالای انززیم باشد و در آخر استفاده از نرم کننده نیز دوام این لباس ها را بیشتر خواهد کرد.

سفارش کاپشن کار 

برای سفارش کاپشن کار تبلیغاتی در هر تعدادی می توانید با ما تماس بگیرید و اگر نمی دانید به دنبال چه نوع کاپشنی باید باشید نگران نباشید. کارشناسان ما در مجموعه شرکت تبلیغاتی آراد نوید تجارت اروند با مهارت و تجربه ای که در طولانی مدت کسب کرده اند به راحتی می توانند به شما مشاوره بدهند تا خرید و تبلیغاتی امن را تجربه کنید. در هر ساعت از شبانه روز می توانید با شماره تماس ما ارتباط بگیرید و نحوه و روند ثبت سفارش را جویا شوید.