امروزه هر کسب و کاری برای پیشرفت و گسترش شرایط خود نیاز به دیده شدن در بسترهای متنوعی دارد که روش‌های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است. یک بخش مهم در فروش، بازدهی و گسترش بیشتر شرایط و کسب و کارها به کارگیری روش‌های تبلیغاتی مختلف است که کمک بزرگی به بهبود وضعیت کسب و کارها می‌کند.

بحث تبلیغات روش‌های مختلف و متنوعی دارد که باید متناسب با موضوع و شرایطی که داریم از انواع مناسب آن استفاده کنیم. یکی از این روش‌ها برای بهبود کسب و کارها به کارگیری از محصولات تبلیغاتی است که یک روش استاندارد و مثبتی است و بسیاری از کسب وکارها می‌توانند از این روش استفاده کنند.

چرا محصولات تبلیغاتی مهم هستند؟

به کارگیری محصولات تبلیغاتی یکی از اقدامات اصولی و کاربردی به جهت پیشرفت در کسب و کار و همچنین فروش بیشتر می‌باشد.

محصولات تبلیغاتی چیست؟

بسیای از کسب و کارها برای معرفی و برند سازی خود از روش‌های مختلف تبلیغات چون بازاریابی، طراحی سایت، شبکه‌های اجتماعی، بیلبوردهای شهری و هدایا و محصولات تبلیغاتی استفاده می‌کنند که شرایط خوبی را طی زمان‌های مختلف فراهم می‌کند.

استفاده از محصولات تبلیغاتی به جهت معرفی و جذب مشتریان می‌باشد که متناسب با شرایط مختلف و موضوع هر کاری متفاوت است. محصولات تبلیغاتی معمولا با عنوان هدایای تبلیغاتی نیز استفاده می‌شوند که به صورت نمونه وحتی رایگان در اختیار افراد قرار می‌گیرد تا آشنایی اولیه ایجاد شود و جزئی از مشتریان شوند.

بررسی کاربرد محصولات تبلیغاتی

شرکت ها و سازمان‌های مختلف در هر زمینه‌ای از محصولات مربوط استفاده می‌کنند به این صورت که این محصولات تبلیغاتی را در اختیار جامعه هدف یا کارکنان خود قرار می‌دهند.

همچنین در بسیاری از موارد در مناسبت‌های مختلف به عنوان هدایای مناسبتی تجهیزات و ابزارهای مختلفی در اختیار افراد قرار می‌گیرد که احساس خوبی در افراد ایجاد می‌کند.

انواع محصولات تبلیغاتی

همانطور که می‌دانید شرکت‌های مختلفی در زمینه‌های متنوعی وجود دارد که هر کدام متناسب با شرایط و حیطه کاری خود اقدام به طراحی و تولید محصولات تبلیغاتی خود می‌کنند.

البته یک نکته مهم در این محصولات تبلیغاتی بحث انواع هدایای مناسبتی است که علاوه بر تبلیغات در روزهای عادی بر اساس مناسبت‌ها نیز هدیه داده می‌شود.

از انواع این محصولات تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع ماگ و لیوان تزئینی،پوشاک و البسه تبلیغاتی،انواع صنایع دستی،انواع جاکلیدی و جاکارتی،سررسید و دفترچه یادداشت،تابلوهای تزئینی

علاوه بر نمونه‌های بالا انواع مختلفی از محصولات وجود دارد که متخص شرکت و کارخانه است که می‌توان با چاپ و بسته بندی زیبا و جذاب آن‌ها را به افراد عرضه کرد.

هدایای شب یلدا

محصولات تبلیغاتی ماگ و لیوان تزئینی

لیوان و ماگ یکی از موارد مناسبی برای هدیه دادن محسوب می‌شود که با توجه به نوع کسب و کار می‌توان لوگو، طرح و نوشته‌های دلخواه را بر روی آن‌ها چاپ کرد.

پوشاک و البسه تبلیغاتی

پوشش و انتخاب لباس یکی از دغدغه‌های روزمره افراد است که معمولا فروشگاه‌ها و کارخانه‌های معتبر برای افراد خود لباس کار مخصوصی در نظر می‌گیرند. این اقدام یک بخشی به عنوان تبلیغات است و نمونه دیگر آن طراحی و تولید لباس‌های تبلیغاتی با برند خود و عرضه آن‌ها به افراد در قالب پک‌های مختلف به افراد مختلف می‌باشد.

انواع صنایع دستی

صنایع دستی همواره به عنوان یک هدیه ارزشمند و شیک استفاده می‌شود که می‌توان آن را به عنوان محصولات تبلیغاتی نیز در نظر گرفت. از انواع این صنایع دستی می‌توان به ترمه‌های زیبا، ظروف تزئینی، دکوری‌ و ابزارهای دیگر اشاره کرد که بسیاری از آن‌ها را می‌توان در پک‌ها و جعبه‌های زیبا قرار داد تا جلوه خوب و زیبایی داشته باشد.

انواع جاکلیدی و جاکارتی

یک نکته مهم در بحث تبلیغات استفاده از این محصولات در جهت دید افراد می‌باشد به این منظور که باید به گونه‌ای باشند که چشم افراد به آن‌ها بخورد و به نوعی در حافظه شان ثبت شود. انواع جاکلیدی و جاکارتی نمونه‌ای از این تجهیزات پرمصرف هستند که معمولا افراد به صورت روزانه از آن استفاده می‌کنند.

برای استفاده از این نوع محصولات تبلیغاتی می‌توان طرح دلخواه جاکلیدی را طراحی کرد یا بر روی نمونه‌های آماده آن نوشته و لوگو برند خود را ثبت کرد. این نوع از فعالیت‌ها توسط سایت آراد نوید تجارت اروند با بررسی‌ و دقت کافی انجام می‌شود.

محصولات تبلیغاتی سررسید و دفترچه یادداشت

حتما تا به الان سررسیدهای مختلفی به دستتان رسیده که مخصوص برند و کسب و کار مختلفی است که به جهت معرفی و تبلیغ خود اقدام به چاپ آن کرده‌اند. انواع سررسیدهای رومیزی و دستی وجود دارد که مخصوص شرکت‌ها طراحی می‌شوند که نتایج خوبی نیز رقم زده است.

محصولات تبلیغاتی تابلو تزئینی

در کل تزئین محیط‌ها یک اقدام مثبت و جذابی است که بهتر است با استفاده از محصولات خوبی استفاده شود. برای استفاده از این نوع محصولات تبلیغاتی می‌توان به صورت شخصی سازی طرح‌های مختلفی را تولید و عرضه کرد.

ویژگی محصولات تبلیغاتی

در بحث تبلیغات ریزترین جزئیات مهم است که بهتر است برای آن‌ها وقت کافی گذاشت. به عنوان مثال محصولات تبلیغاتی باید ویژگی‌های مناسب زیر را داشته باشند:

  • طراحی اصولی و دقیق
  • طرح های گرافیکی تمیز
  • استفاده از مواد با کیفیت                                                                     
  • بسته بندی‌های شیک و زیبا

رعایت نکات و موارد بالا به بهتر شدن نتیجه تبلیغات کمک بزرگی می‌کند پس باید به این موارد توجه ویژه‌ای شود. می‌توانید برای خرید و طراحی نمونه‌های استاندارد و دقیق این تجهیزات از مشاورین در این زمینه کمک بگیرد تا نتیجه خوبی حاصل شود. اگر قصد استفاده از محصولات تبلیغاتی دارید بهتر است به بررسی دقیقی در هر یک از زمینه‌ها انجام دهید یعنی از لحاظ زمانی و شرایط مختلف تجهیزات مختلف وجود دارد که استفاده از هر کدام شرایط خوبی را برای بهتر شدن امور ایجاد می‌کند.

خرید محصولات تبلیغاتی

مراکز و سایت‌های مختلفی در زمینه طراحی، چاپ و تولید محصولات مختلف تبلیغاتی و مناسبتی وجود دارند که موسسات و شرکت‌های مختلف می‌توانند نسبت به طراحی و تولید محصولات دلخواه به آن‌ها مراجعه کنند. از لحاظ قیمتی این محصولات متناسب با نوع و کاربردی که دارند بررسی می‌شوند همچنین معمولا این تجهیزات در تعداد بالا خریداری می‌شوند که در بحث قیمت ممکن است تاثیر بذارد.