ست اداری یکی از مهم ترین ملزومات تمامی اداره جات خصوصی و دولتی است که از اهمیت بالایی برای مدیران و کارمندان برخوردار است. کاربرد این ست ها در جهت اسان سازی و تسهیل انجام امور اداری برای شاغلین اداره جات است تا زمان کمتری را صرف مرتب کردن اوراق و یادداشت های خود کنند. درج تبلیغات روی یک ست اداری گام مثبتی در جهت توسعه کسب وکارها و برندینگ است و باعث می شود نام و برند شما بارها روی کاغذها و سایر اقلام مورد نیاز اداره جات درج شود و در نهایت تبدیل به نامی اشنا شود. یک ست اداری تبلیغاتی نه تنها توسط کارمندان و مدیران استفاده می شود بلکه ارباب رجوعی که به ان شرکت یا اداره مراجعه می کند نیز ممکن است با این ست های اداری تبلیغاتی برخورد داشته باشد و در نتیجه توسعه تبلیغات شما اتفاق می افتد. در این مقاله به صورت جامع به ست اداری تبلیغاتی می پردازیم.

چاپ ست اداری تبلیغاتی

چاپ و طراحی ست اداری تبلیغاتی در هر تعدادی ممکن است و می توان اقلام یک ست اداری را نیز به دلخواه کم یا زیاد کرد. از مواردی که معمولا روی یک ست اداری درج می شوند می توان به نشانی و ادرس، شماره تماس، ایمیل، برند و لوگو و نماد اشاره کرد. رنگ جوهر مورد استفاده بهتر است با سایر قسمت های طراحی نیز همخوانی داشته باشد.

چرا ست های اداری مهم هستند؟

ست های مدیریتی دارای مزایای زیادی می باشند که از جمله آن ها می توان به زیبایی محیط کار، مرتب شدن وسایل کاری، گرفتن جای کمتر وسایل و دسترسی آسان به آن ها اشاره کرد.

ست اداری تبلیغاتی لاکچری

ست های اداری نیز انواع ساده و فاخر و لاکچری دارند که تفاوت های مهمی دارند و این تفاوت در تعداد اقلام و نوع چاپ است. اکثر ست های اداری لاکچری معمولا طراحی خلوت تری دارند و اگر شامل جزئیات زیادی نیز باشند این شلوغی اصطلاحا به ذوق نمی زند و طوری طراحی می شود تا چشم نواز باشد. برخی اقلام نیز در ست های اداری ساده وجود ندارند که می توان انها را در ست های اداری فاخر ولاکچری قرار داد، برخی از این اقلام عبارتند از:

  • خودکار یا روان نویس
  • تقویم
  • گیره
  • تخته شاسی
  • استند

نرم افزارهای طراحی ست اداری تبلیغاتی

یک گرافیست ماهر معمولا از نرم افزارهای کمتری برای طراحی ست اداری تبلیغاتی استفاده میکند تا تکرار و یک نواختی کمتری را شاهد باشیم. خلاقیت در همه زمینه ها از الزامی است و در طراحی های گرافیکی نیز خلاقیت از اصول اولیه است. امروزه استفاده از قالب های از پیش طراحی شده برای طراحی ست های اداری تبلیغاتی نیز بسیار شایع شده است و این امر موجب تکراری بودن و مشابه بودن تمامی ست های اداری می شود که ناخوشایند است. در زمان سفارش طراحی ست اداری تبلیغاتی می توانید از بین قالب های از پیش طراحی شده و نمونه های جدیدی که توسط گرافیست های ما طراحی و تولید می شوند انتخاب کنید و گزینه های زیادی برای گزینش خواهید داشت.

اهمیت ست اداری تبلیغاتی

ست های اداری در اداره جات خاص و مهم مثل وزارت خانه ها معمولا دارای سربرگ های مخصوص هستند تا از جعل و سواستفاده های این چنینی جلوگیری شود و نمی توان برای تمامی اداره ها ست اداری تبلیغاتی تدارک دید. ست اداری در واقع مثل شناسنامه یک مجموعه است و سایر افراد با دیدن برگه های مخصوص اداره جات است که پی به اصالت این یادداشت ها می برند و می توانند اطمینان خاطر کسب کنند. اما هنوز هم گزینه های زیادی برای ارائه ست اداری تبلیغاتی وجود دارند و خوشبختانه تمامی شرکت ها و اداره ها این حساسیت را ندارند.

خرید ست اداری تبلیغاتی
سربرگ شرکت سوخت رسانی و خدمات فرودگاهی اوج چاپ افست چاپ دیجیتال ست اداری پاکت تقویم سررسید هدایای تبلیغاتی ست اداری تأمین کننده آراد نوید تجارت اروند

ملزومات و اقلام ست اداری تبلیغاتی

یک ست اداری تبلیغاتی باید شامل تمامی ملزومات ست اداری باشد تا افراد را از تهیه سایر ست های جانبی بی نیاز کند. اقلام مصرفی ست اداری تبلیغاتی عبارت است از:

سربرگ A4

برگه های آچهار بخش جدایی ناپذیر تمامی ست های اداری تبلیغاتی هستند که بایستی انها را در نظر بگیرید و حتما تدارک ببینید. در قسمت فوقانی برگه های اچار می توان تبلیغات را درج کرد و سایر مشخصات را قرار داد.

سربرگ A5

سربرگ آ پنج نیز برای یادداشت برداری و ارائه نت های مهم به سایر افراد استفاده می شود و همان طور که از اسم ان پیداست اندازه نصف برگه آچهار است. مثل برگه های اچهار که قبلا اشاره کردیم این برگه ها نیز محدودیتی برای درج تبلیغات ندارند.

پاکت اداری

برای ارائه یادداشت ها و نکات مهمی که به صورت کتبی باید ارائه شوند از پاکت های اداری استفاده می شود که معمولا این پاکت ها نیز با سایر بخش های یک ست اداری بایستی ست شوند. ابعاد پاکت های اداری متغیر است و می توان برگه های مختلفی را درون انها قرار داد.

برگه یادداشت

برگه های یادداشت نیز در ابعاد کوچکی طراحی و چاپ می شوند و استفاده های گوناگونی در یک ست اداری تبلیغاتی دارند. معمولا از برگه های یادداشت برای پین کردن و به خاطر سپردن موارد جزئی و روزمره استفاده می شود.

فولدر

فولدرها شاید مهم ترین قسمت تشکیل دهنده یک ست اداری باشند چرا که از انها برای جابه جایی مدارک مختلف بین بخش های مختلف یک اداره یا شرکت استفاده می شود. فولدرها کلاس کاری ست اداری تبلیغاتی را بالا می برند و کارایی و کاربرد ست اداری را بیشتر می کنند و از انجایی که در حال جابه جایی دائمی هستند شانس بیشتر دیده شدن تبلیغات گوناگون را بیشتر می کنند. پس طراحی و چاپ فولدر در یک ست اداری تبلیغاتی بسیار مهم است.

کارت ویزیت

چاپ تبلیغات روی کارت ویزیت یک اداره و بخش خصوصی شاید خیلی گزینه کارامدی نباشد اما به این دلیل که کارت های ویزیت از اقلام همیشگی حاضر در ست های اداری هستند می توان انها را با اندکی تغییر در بین اقلام یک ست اداری تبلیغاتی نیز قرار داد.

پاکت CD

استفاده از فلش ها و سایر حافظه ها نتوانسته حضور سی دی در بین ملزومات ست های اداری را از بین ببرد و هم چنان می توان استفاده از سی دی ها و دی وی دی ها را نیز بین ست های اداری مشاهده کرد. پاکت سی دی به نگهداری سی دی ها کمک بیشتری می کند و مانع خش افتادگی انها می شود. پاکت های سی دی را نیز بین اقلام ست های اداری باید در نظر گرفت.

بروشور و کاتالوگ

برای نشان دادن نمونه کارها و معرفی کلی یک مجموعه از بروشورها و کاتالوگ ها استفاده می شود و می توان درج تبلیغات در ابعاد کوچک را نیز روی بروشورها و کاتالوگ ها انجام داد که به این ترتیب گستردگی تبلیغات از طریق چاپ و اماده سازی ست های اداری تبلیغاتی بیشتر می شود.

طرح و ساخت رابین
کاتالوگ فارسی کاتالوگ لاتین شرک ساخت رابین کاتالوگ محصولات چاپ افست چاپ دیجیتال آراد نوید تجارت اروند
کارت ویزیت آراد نوید تجارت اروند کارت لمینت برجسته چاپ افست ست اداری
بروشور خلاقانه شرکت مپنا

سفارش ست اداری تبلیغاتی

برای سفارش انواع ست اداری تبلیغاتی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و نمونه کارها را مشاهده کنید تا بتوانید ست اداری تبلیغاتی دلخواه خود را انتخاب کنید و اقدام به سفارش کنید. در تعداد چاپ و سفارش ست تبلیغاتی با ارقام و اقلام بالا هیچ محدودیتی وجود ندارد و سعی بر این است که در کوتاه ترین زمان ممکن ست اداری تبلیغاتی اماده و تحویل داده شود. برای دریافت مشاوره و پرسش و پاسخ درباره ست اداری تبلیغاتی نیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز به صورت چت یا تماس تلفنی با ما ارتباط بگیرید.