ست های سلامت و بهداشت همانطور که از نامشان پیداست شامل تب سنج، فشار سنج دیجیتالی، دستگاه تست قند خون و... می‌شود که وجود آن‌ها در زندگی ما انسان ها تاثیر بسزایی دارد و کمک می‌کند تا بتوانیم سلامت درون خود را به راحتی بررسی کنیم و از وضعیت بدن خود خبردار شویم. بسیاری از شرکت‌ها و ارگان‌های مختلف برای ارائه خدمات مختلف و همچنین بحث تبلیغات خود از انواع ست سلامت و بهداشت استقاده می‌کنند.

این ست ها انواع مختلفی دارد که قرار است در این مقاله به آن بپردازیم

چرا ست سلامت و بهداشت مهم هستند؟

از آنجایی که سلامتی همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده استفاده از تجهیزات و ست های سلامت و بهداشت نیز در بسیاری از شرایط حائز اهمیت است پس چه بهتر که با دید بهتر محصولات مناسب و استانداردی را تهیه کنیم.

انواع ست سلامت و بهداشت

تب سنج

یکی از انواع ست سلامت و بهداشت نمونه های مختلف تب سنج است. این نوع محصول وسیله ای کاربردی هستند که می‌توان برای درمان و تشخیص انواع بیمار ها از ان استفاده کرد. این وسیله به ما کمک میکند تا بتوانیم دمای بدن را در موقع اضطراری بگیریم تا بتوانیم بیماری هایی مانند سرما خوردگی، کرونا، آنفولانزا، بیماری های عفونی و... را تشخیص دهیم تا سریعا به دکتر مراجعه کنیم. این تب سنج ها هم به صورت جیوه ای و به صورت دیجیتالی می‌باشد.

فشار سنج دیجیتالی

فشار سنج های دیجیتالی باید در اندازه گیری وضعیت بدنمان دقیق باشد تا دچار اشتباه نشویم. فشار سنج دیجیتالی ابزاری است که توانایی اندازه گیری فشار را به صورت دیجیتالی دارد و می‌تواند با زمان پاسخ دهی کم و با دقت بالا فشار فرد را بر روی صفحه نمایش نشان دهد. با فشار سنج های دیجیتالی می‌توانیم فشار بدن و فشار خون را به صورت دقیق اندازه گیری کنیم. فشار سنج های دیجیتالی در کار های مختلفی مانند آزمایشگاه ها، سیستم های گرمایشی، بیمارستان ها و... استفاده میشود.

دستگاه تست قند خون

تست قند خون را معمولا در صبح و به صورت ناشتا انجام می‌دهند. دستگاه تست قند خون را می‌توان هم درخانه و در آزمایشگاه استفاده کرد. این دستگاه برندهای مختلفی دارد که دارای رم و صفحه نمایش می‌باشد وهمچنین سوزن های یکبار مصرفی دارد که از آن برای زدن بر روی نوک انگشت استفاده می‌شود تا نمونه خون را در دستگاه اندازه بگیریم. مهم ترین اجزا این دستگاه نوار تست است که با قرار دادن بر روی دستگاه میزان قند خون بر روی صفحه نمایش نشان داده میشود. 

ترازوی دیجیتالی

ترازو با مدار الکترونیکی است که با مجموعه ای از بردها و قطعات دیجیتالی تشکیل شده است. این نوع ست سلامت و بهداشت به صورت اتوماتیک می‌باشد که پس از قرار دادن کالا بر روی ترازو می توان وزن کالا را به صورت اتوماتیک اندازه گرفت. امروزه ترازوهای دیجیتالی دارای نمایشگر LCD و LED بوده که نتیجه وزن خود را به صورت اعداد در نمایشگر به نمایش در می آورد

دستگاه بخور تبلیغاتی

 اول از همه باید بگیم که بخور گرفتن آن هم برای بیماری هایی مانند سرماخوردگی و بیماری های تنفسی و... مفید است چون می تواند تنفس را به راحتی مداوا کند. این مدل از ست سلامت و بهداشت انواع مختلفی دارد که می‌توانید در سایت آراد نوید تجارت اروند مشاهده کرد. در بخورهای تیلیغاتی میتوان برند خود را چاپ، حک و یا چسباند تا بتوانید خود را به صورت حرفه ای تر تبلیغ کنید که این کار میتواند باعث پیشرفت و اعتبار بیشتر در کسب و کار خود باشد که می‌توان به عنوان هدایای تبلیغاتی از این نوع محصولات استفاده کرد.

مسواک برقی

مسواک های برقی یکی از محصولات هوشمندانه و کاربردی است که در داروخانه ها و محیط هایی که لوازم بهداشتی و تبلیغاتی استفاده می‌کنند موجود می‌باشد. همچنین می‌توان در سایت آراد نوید تجارت اروند هم این محصول را تهیه کرد. مسواک برقی با قدرت بالایی که دارد می‌تواند دندان هایمان را برق بیندازد.

 واتر فلاسر

واتر فلاسر یک دستگاهی است که با استفاده از آن می‌توانیم جرم های ریز که در دهان و لای دندان وجود را بشوییم. نخ دندان به همراه مسواک بهترن راه برای تمیز کردن دندان به حساب می آید اما این روش برای کسانی که دندان مصنوعی، روکش، ایمپلنت و یا بریج دارند می‌توانند با سختی و ریسک همراه باشند. برای همین دستگاهی به اسم واترفلاسر اختراع شده تا بتوان راحت تر دندان ها را پاک کرد.

تست قند خون هدایای تبلیغاتی ست سلامت ست بهداشت
مسواک-برقی-اورال-بی-مدل-Sensi-Ultrathin-Vitality
دستگاه رطوبت ساز توتو Totu FGHD-005 Magic Shadow Humidifier
دستگاه-رطوبت-ساز-توتو-Totu-FGHD-005-scaled هدایای تبلیغاتی ست سلامت ست بهداشت ست پزشکی

کاربرد ست سلامت و بهداشت

همانطور که متوچه شدید انواع این ست‌ها به جهت معرفی و تبلیغات برای شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلف استفاده می‌شود. برای کاربری بهتر نمونه ها و مدل‌های مختلفی از این ست‌های سلامت و بهداشت وچود دارد که می‌توانید متناسب با نیاز خود نمونه های مختلف آن را تهیه کنید. در ادامه به کاربرد محصولات تبلیغاتی دیگر از این ست ها می‌پردازیم.

"ست سلامت و بهداشت" می‌تواند شامل محصولات متنوعی از جمله محصولات بهداشتی و آرایشی، محصولات تغذیه‌ای، وسایل و تجهیزات تمرینی و ... باشد. در ادامه به برخی از کاربردهای این ست‌ها اشاره می‌کنم:

1. ست بهداشت دهان و دندان: برای تبلیغات و معرفی شرکت‌های تولید کننده محصولاتی مانند خمیر دندان، مسواک، نخ دندانی، آب دهان و ... بسیار کاربرد دارند و در دید بیشتر افراد قرار می‌گیرند. 

2. ست مراقبت از پوست: امروزه استفاده از محصولات مراقبت از پوست بسیار کاربرد دارد که بسیاری از این تجهیزات و محصولات مانند کرم، آبرسان و ... وجود دارد که می‌توان به صورت ست های زیبا استفاده کرد.

3. ست تغذیه‌ای: برای تبلیغات و معرفی شرکت‌های تولید کننده محصولاتی مانند مکمل‌های غذایی، شیرینی‌های سالم و میوه خشک می‌تواند نمونه خوبی باشد. علاوه بر اینکه می‌توان در انواع جعبه‌ نفیس آن‌ها را قرار داد.

خرید ست سلامت و بهداشت

نمونه های مختلفی از تجهیزات و محصولات تبلیغاتی وجود دارد که استفاده از آن‌ها شرایط استاندارد و مناسبی را برای افراد فراهم می‌کند. خرید انواع ست سلامت و بهداشت برای محیط ها و افراد مختلف بسیار کاربردی است. به این صورت که می‌توانید محصولات و تجهیزات مورد نیاز خود را با بررسی های مختلف تهیه کنید. در این امر گروه آراد نوید تچارت اروند همراه شما است و می‌توانید با بررسی های کامل و سفارشات خود شرایط خوبی فراهم کنید.