دفترچه یادداشت ها از پرکاربردترین اقلام مصرفی در بین لوازم التحریرها هستند و به دلیل پر مشغله شدن مردم و گروه های مختلف جامعه از دانش اموزان و دانشجویان گرفته تا افراد شاغل و بانوان خانه دار همگی نیاز مبرمی به دفترچه یاداشت دارند تا موارد روزمره را در این دفترها یادداشت کنند و از فراموشی جلوگیری کنند و نظم و انضباط بیشتری به امور خود ببخشند، به همین علت است که یکی از بهترین شیوه های تبلیغات گسترده در سطح جامعه، تکثیر دفترچه یادداشت تبلیغاتی است. درج تبلیغات در دفترچه های یاداشت باعث می شود برند و کسب و کار شما هر روزه توسط اقشار مختلف جامعه رویت شود.

انواع دفترچه یادداشت تبلیغاتی

دفترچه یادداشت های تبلیغاتی انواع و اقسام گسترده ای دارند و می توان انها را بر اساس سایزی که دارند، کاغذ استفاده شده برای چاپ، نوع چاپ، تعداد برگه ها و دیگر فاکتورها دسته بندی کرد. یکی از مهم ترین فاکتورهای دسته بندی دفترچه های یادداشت نوع صحافی ان هاست و از مهم ترین عواملی که در زمان سفارش نیز شما نیز باید بدانید طرز صحافی دفترچه های یادداشت است. در این قسمت به بیان انواع انها از نظر نوع صحافی می پردازیم:

چرا دفترچه یادداشت تبلیغاتی مهم است؟

دفترچه یادداشت تبلیغاتی از جمله وسایلی است که افراد در بسیاری از مواقع همراه خود دارند و علاوه بر زیبایی بسیار کاربردی است. این موارد باعث معرفی و شناختن برند شما توسط بسیاری از افراد می شود.

صحافی با منگنه

صحافی دفترچه یادداشت تبلیغاتی با فنر به این صورت انجام می شود که پس از مشخص کردن تعداد برگه ها و مرتب کردن سایر بخش ها با چندین منگنه این صفحات به یکدیگر متصل می شوند. استفاده از این نوع صحافی برای دفترچه یادداشت تبلیغاتی با تعداد برگه های کم مناسب است.

صحافی با چسب گرم

در صحافی دفترچه یادداشت با چسب گرم از چسب مخصوص برای چسباندن صفحات استفاده می شود. شاید دفترها و کتاب هایی که در ابتدای سال تحصیلی برای منگنه کردن به لوازم التحریر می بردید را به خاطر داشته باشید. این نوع از صحافی برای دفترچه یادداشت های تبلیغاتی نیز به همین شیوه انجام می شوند که البته کیفیت کار تا حدود زیادی به چاپخانه ای که این کار را انجام می دهد بر می گردد.


صحافی با جلد سخت

صحافی با جلد سخت دفترچه یادداشت های تبلیغاتی زمانی پیشنهاد می شوند که تعداد سفارش شما کم باشد و برای تعدادی از افراد مهم قصد چنین سفارشی را داشته باشید. در این نوع از صحافی از جلدی ضخیم برای دفترچه های یادداشت استفاده می شود و به شیوه چسب گرم نیز عمل می شود.

صحافی با فنر

بهترین و مناسب ترین نوع دفترچه یادداشت های تبلیغاتی استفاده از فنر برای صحافی است. فنری بودن دفترچه یادداشت های تبلیغاتی باعث می شود استفاده از دفترچه یادداشت اسان تر شود و ظاهر دفترچه نیز زیباتر شود. طرفداران دفترچه یادداشت های فنری نیز بیشتر از سایر انواع دفترچه های یادداشت هستند.

سایزبندی دفترچه یاداشت

تبلیغاتیمیکروجیبیA5A6پاسپورتی
دفترچه یادداشت کد-4350
دفترچه یادداشت تبلیغاتی کودکانه نمایشگاه برند سازی
دفترچه یادداشت طرح لوگوی شرکت-آراد نوید تجارت اروند

مزایای دفترچه یادداشت تبلیغاتی

این دفترچه های تبلیغاتی کوچک و سبک هستند وبه راحتی قابل حمل هستند. می توان انها را به راحتی داخل کیف های کوچک و بزرگ جا داد و در هر مکانی استفاده کرد. طراحی های متفاوت و خاص روی جلد و برگه های دفترچه یادداشت های تبلیغاتی نیز باعث جذب مخاطب بیشتر از طریق این دفترچه ها می شود. اگر مزایای دیگری نیز هنگام طراحی این دفترچه ها در نظر بگرید نیز استفاده و کاربرد انها و در نتیجه تبلیغات شما بیشتر و گسترده تر می شود. مثل ارائه جداول مهندسی در ابتدا و انتهای این دفترچه ها. هر فردی که عادت به استفاده از دفترچه یادداشت دشته باشد در طول روز چندین بار دفترچه یادداشت خود را چک می کند و به این ترتیب تبلیغات شما و برند شما مرتب به افراد یاداوری می شود.

دفترچه یادداشت تبلیغاتی سفارشی

بهتر است هر دسته از دفترچه های یادداشت تبلیغاتی را متناسب با گروه های سنی و یا جنسیت افراد طراحی کنید. برای مثال طراحی منحصر به فردی برای نوجوانان در نظر بگیرید و در طراحی صفحات و جلد دفترچه به علایق سلایق انها دقت کنید تا استقبال بیشتری از دفترچه های شما صورت بگیرد. در رنگ بندی دفترچه های یادداشت نیز می توانید رنگ های خاص و متفاوتی را برای اقایان و بانوان در نظر بگیرید. تهیه دفترچه های یادداشت مخصوص کودکان نیز می تواند با درج تصاویر و کاراکترهای انیمیشن های محبوب کودکان بر روی جلد دفترچه های یادداشت صورت بگیرد.

ادغام سررسید و دفترچه یادداشت تبلیغاتی

از بهترین ایده ها برای تبلیغ بیشتر کسب و کارتان می تواند ادغام تقویم و سررسید با دفترچه های یادداشت باشد. تقویم های دستی هنوز کاربردهای اولیه خود را دارا هستند و طیف وسیع و گسترده ای از مردم ترجیح می دهند داخل دفترچه ای یادداشت کنند که به انها روزها و مناسبت ها را نیز گوشزد کند. ادغام دفترچه یادداشت تبلیغاتی و تقویم تبلیغاتی در ابعاد مختلفی امکان پذیر است و می توان معرفی محصولات و توضیح خدمات را نیز در صفحات مختلف تقویم ها و دفترچه یادداشت های این چنینی گنجاند. با توجه به اینکه با انجام این ایده دو نیاز اصلی مخاطبین یعنی نیاز به دفترچه یادداشت و نیاز به تقویم رفع می شود می توان بازدهی بیشتر را تجربه کرد.

اگر برای توزیع دفترچه یادداشت های خود موفق به شناسایی گروه هدف نیز شوید و دفترچه یادداشت های تبلیغاتی را بین قشر خاصی که به کسب وکار شما نیاز دارند توزیع کنید بازدهی تبلیغات شما بیشتر خواهد شد. برای مثال اگر صاحب یک کترینگ یا رستوران و تهیه غذا هستید می توانید دفترچه یادداشت تبلیغاتی خود را بین بانوان خانه دار توزیع کنید. برای دریافت راهنمایی و کسب ایده های بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید تا بهترین نوع تبلیغات از طریق دفترچه یادداشت های تبلیغاتی را تجربه کنید.