این مقاله یکی از جذاب ترین مقالات سایت آراد نوید تجارت اروند است، چرا که در این مقاله به انواع ست های مدیریتی می پردازیم. ست مدیریتی از نفیس ترین کادوهایی است که می توانید به افراد مختلف هدیه بدهید و این افراد هیچوقت چنین هدیه ارزشمند و فاخری را فراموش نخواهند کرد. چیدمان ست های مدیریتی به گونه ای است که تمامی وسایل و ملزومات اداری و شخصی یک مدیر را شامل می شود و تدارک این وسایل نشان دهنده ذوق و سلیقه شما است. می توانید مطابق نظر و سلیقه ای که دارید یک ست مدیریتی را طراحی کنید تا تعداد گسترده ای از آنها را برای موارد تبلیغاتی یا مناسبتی سفارش بدهید و مورد توجه و محبوبیت گسترده قرار بگیرید. ست مدیریتی انواع و اقسام گسترده ای دارد و می توانید آیتم های مختلف را در یک ست مدیریتی هدیه بدهید.
انواع ست های مدیریتی معمولا در دو صورت قابل طراحی و سفارش هستند:

  • ست مدیریتی به صورت باکس
  • ست مدیریتی رومیزی

چرا ست های مدیریتی مهم هستند؟

ست های مدیریتی علاوه بر زیبایی میز کار، تاثیر زیادی برچیدمان و راحتی دسترسی وسایل روی میز دارد. همچنین در راستای تاثیری که روی مخاطب دارد گزینه مهمی به شمار می رود.

باکس ست مدیربتی

وسایل داخل یک باکس ست مدیریتی عبارتند از خودکار، انواع سررسید و سالنامه، انواع دفتر یادداشت، جاکارتی، جاکلیدی، فنجان، ماگ، فلاکس، قهوه ساز، جاسوئیچی و کیف پول. می توانید هرکدام از این آیتم ها را برای مدیران و معاونین و کارمندان و کارکنان ارشد خود در نظر بگیرید و تدارک ببینید. باکس این نوع ست مدیریتی می تواند از جنس چوب یا مقوا باشد، همین طور برای سفارش های با تعداد کمتر توصیه می کنیم از جعبه های مینیاتوری غافل نشوید، زیرا زیبایی ست های مدیریتی در جعبه های مینیاتوری چند برابر خواهد شد. در برخی ست های مدیریتی خاص، قرآن کریم و دیوان حافظ نیز به عنوان هدیه در نظر گرفته می شوند که این ست ها بسیار نفیس و فاخر هستند. اگر قصد دارید به تعدادی از مدیران بالادستی به منظور جذب آنها ست مدیریتی تبلیغاتی هدیه بدهید، باکس سن مدیریی بهترین گزینه است، چرا که می توانید در تعداد زیادی آنها را سفارش بدهید و نشانی و آرم و لوگوی خود را، به همراه شماره تماس و آدرس روی تمامی آیتم های موجود داخل ست حک کنید و یا درخواست چاپ بدهید. از مزایای باکس ست مدیریتی می توان به این نکته اشاره کرد که تمامی آیتم ها قابل حمل هستند و به جز دارنده انها، دیگر افراد در محیط های مختلف نیز ست مدیریتی آنها را می بینند و مورد پسندشان واقع می شود، به این صورت تبلیغات گسترده ای به واسطه ست های مدیریتی لاکچری صورت می گیرد. نکته پایانی این بخش این است که از کیفیت آیتم های داخل ست مدیریتی غافل نشوید و سعی کنید با هزینه و بهای بیشتر، بهترین آیتم ها را انتخاب کنید، زیرا دریافت کننده این کادوها در هر صورت مدیران لایقی هستند که باید جذب شوند، به همین دلیل کیفیت را فدای کمیت نکنید.

ست مدیریتی رومیزی

وسایل داخلی ست مدیریتی رومیزی عبارتند از کازیه، جای کاغذ یادداشت، جای برگه آ چهار، پایه چسب، منگنه، پانچ، جای نامه، استند و جا مدادی رومیزی. جنس این آیتم ها بسته به سلیقه شما یا مدیران شما می تواند فلز یا چوب باشد. طرح های فلزی معمولا مورد پسند مدیران جوان تر هستند و جلوه مدرنی دارند، در صورتی که مدیران شما سن و سال بیشتری دارند می توانید ست های مدیریتی رومیزی را به صورت چوبی سفارش بدهید. بدنه هر دو نوع این آیتم ها قابلیت حکاکی و چاپ را دارا است و می توانید موارد مورد نظرتان را بر آنها درج کنید، از نام و نشان و لوگوی کسب و کارتان گرفته تا آدرس و شماره تماس.
این نوع از ست های مدیریتی بسیار لوکس محسوب می شوند و هزینه بیشتری نسبت به ست های مدیریتی باکسی ایجاد میکنند، به همین دلیل بهتر است در مناسبت های خاص اقدام به توزیع این ست ها بین مدیران عامل و ارشد و معاونین خود کنید.

نیم ست مدیریتی

نیم ست های مدیتی تنوع کمتری در آیتم های خود دارند، اما این مورد باعث کاهش جذابیت ست مدیریتی نمی شود و در هر حال، نیم ست های مدیریتی نیز بسیار چشمگیر هستند. اگر کسب و کار شما دارای شعبات متعدد است و مدیران زیادی چشم به راه هدایای مناسبتی خود هستند می توانید با ست های مدیریتی چند تکه به استقبال آنها بروید و تنها آیتم های ضروری را درون ست مدیریتی خود قرار بدهید، مواردی مثل سالنامه (ترجیحا سالنامه های تبلیغاتی که از قبل سفارش داده آید)، جا کلیدی، جا کارتی و خودکار پایه های یک ست مدیریتی را ایجاد می کنند. حک لیزری روی نیم ست های مدیریتی نیز بهتر از چاپ علائم و نوشته ها است، زیرا در طولانی مدت پاک نمی شوند و از بین نمی روند. با هدیه دادن نیم ست های مدیریتی افراد بیشتری را خوشحال کنید و باعث تبعیض کمتری شوید.

ست مدیریتی الکترونیکی

ست مدیریتی الکترونیکی همه پسند نیست و مناسب افراد خاص است، مثل مدیران یک باشگاه ورزشی یا مدیران یک سالن زیبایی. وسایل داخل ست های مدیریتی الکترونیکی عبارتند از پاوربانک، خودکار فندکی، فندک، هدفون بیسیم، فلش مموری و اسپیکر بلوتوثی. رنگ بندی این ست ها از طیف سفید و روشن گرفته تا رنگ های مشکی و تیره موجود است و می توانید آیتم های داخلی را به میل خود تعویض کنید.

ست مدیریتی بانوان

معمولا ست های مدیریتی به رنگ قهوه ای، خردلی، شکلاتی، مشکی و نهایتا رنگ بژ دیده می شوند، هیچکدام از این رنگ ها مناسب سلیقه و طبع بانوان نیستند و بیشتر خانوم ها رنگ های روشن تر را می پسندند، رنگ های مثل قرمز، صورتی، آبی کاربنی و قرمز پرشین که رنگ سال ۲۰۲۳ نیز معرفی شده است مناسبت ترین رنگ ها برای ست مدیریتی بانوان هستند. آیتم های داخلی ست مدیریتی مخصوص مدیران خانوم را بهتر است با دقت بیشتری انتخاب کنید و توجه داشته باشید که برای خانوم ها کاربردی باشند، برای مثال به جای قهوه ساز یا فلاکس، فرنچ پرس را داخل ست های مدیریتی بانوان قرار بدهید تا در بین کارهای روزمره و استرس کاری، با صرف مقداری دمنوش انرژی خود را بازیابی کنند. همین طور از خرید کیف پول و جاکارتی های دکمه دار خودداری کنید و این لوازم را با قفل مگنتی و آهن ربایی تهیه کنید تا زیباتر باشند.