در طول سال روزها و مناسبت‌های مختلفی وجود دارد که برای تجمع افراد محیط‌های مختلفی در نظر گرفته می‌شود تا رویدادها و رخدادها در بهترین شرایط و نظم عالی شکل بگیرد. برقراری یک محیط و مکان مناسب و اصولی حس و حال خوبی به مراسمات می‌بخشد که باید به آن توجه کرد.

موسسات و بخش‌های مختلفی برای طراحی و چیدمان این تجهیزات در نظر گرفته شده‌ که با وجود افراد متخصص شرایط اصولی را ایجاد می‌کنند. همواره برگزاری مراسمات، جشن و همایش نیاز به برنامه ریزی، مکان خوب و تمیز، سرویس دهی منظم، مواد غذایی با کیفیت و ... دارد که باید به همه‌ی این موارد توجه شود. به عنوان مثال در طول دوره‌های مختلف جشن و همایش های مختلفی در سراسر کشور برگزار می‌شود و لازم است به طراحی محیط و شرایط آن توجه زیادی کرد.

مجموعه آراد نوید تجارت اروند با بیش از دو دهه مجری برگزاری  انواع همایش و سمینار بصورت تخصصی بوده و در این زمینه دارای تجربه و تخصص لازم می باشد. بخش مربوط به دپارتمان جشن و همایش در این شرکت تا به الان مکان‌های مختلفی از جشن‌ها و مراسمات را طراحی و تجهیز کرده‌ است.

نقش ما در سمینار و همایش‌ها

برای دستیابی به کیفیت عالی در برگزاری همایش و سمینار و جلب نظر شرکت کنندگان در قدم اول برنامه ریزی دقیق و اصولی لازم است، یک همایش اصولی باید هدف محور باشد و به شرکت کننده احساس اتلاف وقت ندهد، برای برگزاری همچین همایشی باید از یک تیم متخصص برگزاری همایش جهت برنامه ریزی و هماهنگی تمامی مراحل کمک گرفت. گروه بازرگانی تبلیغاتی آراد نوید تجارت اروند با تجربه دراز مدت در برگزاری همایش و سمینار های گوناگون با افتخارخود را یکی
از اصلی ترین متولیان در عرصه معرفی و حمایت از کـسب و  کــــارهای داخلـی   و خارجی از طریق برگزاری این چنین رویدادهایی می داند. مجموعه ما آمادگی خود
را جهت برگزاری سمینارهای داخلی  سازمان های مختلف و همچنین ایجاد بستری برای حضور کسب و کارهای گوناگون در همایش ها و رویدادهای بزرگ اعلام
می دارد.

 

منظور از دپارتمان جشن و همایش چیست؟

طراحی و تجهیز مکان‌های جشن و همایش معمولا توسط طراحان داخلی و متناسب با نوع و موضوع مراسم انجام می‌شود. به همین منظور مجموعه آراد نوید تجارت اروند گروهی از متخصصان را به جهت طراحی و ساخت این محیط‌ها در نظر دارد که در شرایط مختلف به بررسی و انجام آن‌ها می‌پردازند.

همانطور که می‌دانید تجهیز محیط به ابزار و محصولات مختلفی نیاز دارد که با توجه به شرایط و نوع محیط از انواع این تجهیزات استفاده می‌کنیم. علاوه بر آن خرید نمونه مناسب این تجهیزات و  نحوه استفاده از آن‌ها باید با بررسی دقیقی انجام شود.

بخش دپارتمان جشن و همایش مجموعه ما با بررسی اصولی از شرایط و طراحی‌های دقیق اقدام به تجهیز و تأمین می‌کند و نمونه کارهای مختلفی در این زمینه انجام داده است.


بررسی نمونه‌های جشن و همایش

کشور ما در طول سال جشن‌ها و همایش‌های مختلفی در آن برگزار می‌شود که نیاز هر کدام آن میزبان جمع زیادی از افراد می‌باشد که برگزارکنندگان آن باید به فکر تجهیز اصولی و زیبای آن باشند.  

به عنوان مثال برگزاری کارگاه های آموزشی، کارگاه های انگیزشی، تبلیغاتی، برگزاری جشن و مراسمات،افتتاحیه،اختتامیه ها و مناسبت ها در سطح بین المللی، اطلاع رسانی و بازاریابی در سطح داخلی، منطقه ای، ملی و بین المللی، برگزاری و تأمین خدمات همایش و سمینار در سطح داخلی، منطقه ای و بین المللی  می‌ باشد که به جهت حصول نتیجه لازم است که از لحاظ دکور و حالت ظاهری شرایط خوب و مناسبی داشته باشد. یک نکته اینکه بسیاری از افراد برای بهتر برگزار کردن مراسمات خود از هدایای مناسبتی استفاده می‌کنند که یک تجربه ماندگار را برای افراد فراهم می‌کند.

علاوه بر موارد گفته شده همایش‌ها و جلسات مختلفی نیز وجود دارد که نیاز به سالن و محیط مجهز دارند تا بتوانند به بهترین شکل به فعالیت‌های خود بپردازند. یک نکته مهم در خصوص جشن و همایش‌ها تنوع ابزارها و تجهیزات مورد نیاز هر یک از مراسمات است که متناسب با نوع جشن و همایش باید آن‌ها را انتخاب کرد.

 ادارات، مراکز فرهنگی هنری، دانشگاه‌ها، مدارس، سازمان‌ها، هتل و ... نیاز به تجهیزات اصولی و مخصوص به خود دارند که با به کارگیری اصولی تجهیزات،  شرایط خوبی را فراهم می‌کنند.

سالن جشن همایش تأمین خدمات پذیرایی
همایش- جشن-روز-حسابدار
جشن-همایش-پذیرایی-تأمین برنامه

انواع تجهیزات جشن و همایش

طراحی و ایجاد شرایط استاندارد برای محیط‌های جشن و همایش نیاز به ابزار و محصولات مخصوص خود دارد. نمونه‌های متنوعی از این تجهیزات وجود دارد که با بررسی دقیق می‌توان نسبت به خرید و تهیه آن‌ها اقدام کرد. البته در بعضی موارد انواع این تجهیزات به صورت اجاره‌ای موجود است که برای جشن‌های کوتاه مدت و موقتی بسیار مناسب است.

دپارتمان جشن و همایش متناسب با شرایط و بررسی اصولی محیط از انواع مناسب محیط استفاده می‌کنند.

از انواع تجهیزات جشن و همایش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تدوین برنامه اجرایی
  • تشکیل واحد عملیاتی
  • نظارت و پیگیری اجرای امور
  • اجاره لوکیشن و مکان موردنظر غرفه شما
  • انجام امور دبیرخانه ای و مکاتبات اداری
  • خدمات کنداکتور
  • پوشش کانل تصویری همایش(عکاسی، فیلمبرداری، ساخت تیزر)
  • پوشش خبری و رسانه ای
  • تأمین مجری برنامه های شما
  • تأمین نیروهای خدماتی و پذیرایی
  • انجام امور مربوط به تشریفات
  • ساخت گیفت و هدایای تبلیغاتی مخصوص شما

بکارگیری انواع مختلف این تجهیزات فوق برای انواع جشن و همایش های مختلف می‌باشد که شرایط مناسب و اصولی را ایجاد می‌کند.

انواع میز و صندلی جشن و همایش

هر جشن و یا همایشی به میز و صندلی مناسب نیاز دارد که به جهت راحتی افراد باید از نمونه‌ها و مدل‌های نرم و با حالت ارگونومیکی تهیه شود.

معمولا برای همایش‌ها از میزهای بزرگ و صندلی‌های متعدد استفاده می‌شود که از لحاظ طراحی باید چیدمان درستی داشته باشند.

سیستم صوتی و تصویری جشن و همایش

یکی از ارکان اصلی همایش و مراسمات مختلف صوت و تصویر استاندارد و رسا می‌باشد که شامل محصولات و ابزارهای متنوعی می‌شود. به عنوان مثال برای جشن‌ها وجود بلندگوها و میکروفون از الزامات است همچنین برای همایش‌ها نیاز به میکروفون‌های تکی و تلویزیون‌های استاندارد می‌باشد.

که البته باید در جای مناسب و اصولی خود قرار بگیرند.

ظروف و تجهیزات پذیرایی جشن و همایش

پذیرایی در مراسمات و همایش‌ها مرسوم است و برای این کار ظروف زیبا و تجهیزات مخصوص خود وجود دارد. همچنین برای این نوع مراسمات از مواد غذایی تازه و اصولی باید استفاده شود.

انواع پارتیشن جشن و همایش

صحنه جشن‌ها و انواع همایش معمولا بخش‌های مختلفی دارد که در صورت نیاز با استفاده از پارتیشن‌ها جداسازی‌ها انجام می‌شود و یا ممکن است برخی جشن‌ها برای دکورسازی از این تجهیزات استفاده کنند.

تجهیزات گرمایشی و سرمایشی جشن و همایش

این نوع از جشن و همایش برای افراد مختلف جامعه برگزار می‌شود که باید رضایت آن‌ها نیز جلب شود که کنترل دما با وجود تجهیزات مناسب انجام می‌شود.

هدایای مناسبتی و تبلیغاتی جشن و همایش

معمولا به جهت ایجاد خاطره از مراسمات و یا جنبه تبلیغات از انواع هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند که معمولا به صورت ابزارهای متنوعی چون تقویم‌ها، سررسید، جاکلیدی، بسته‌های مناسبتی و ... می‌باشند.

جمع بندی

مجموعه ما شامل بخش‌ها و دپارتمان‌های مختلفی می‌باشد که با بررسی شرایط مورد نظر بهترین انتخاب و طراحی را انجام می‌دهند. همواره جشن و همایش تجمعات با اهمیت و ارزشمندی است که باید در هرچه بهتر برگزار شدن آن‌ها تلاش و دقت کافی کرد.

می‌توانید برای بهره مندی از فعالیت‌های مجموعه آراد نوید تجارت اروند به بخش‌های مختلف سایت مراجعه کنید و با دپارتمان‌های ما آشنا شوید.