ما انسان‌ها همواره برای ایجاد ارتباط و همبستگی بین هم تلاش کرده‌ایم و برای بهتر شدن مسیر و شرایط همدلی از المان‌ها و ابزارهای مختلفی استفاده می‌کنیم. به عنوان مثال هدیه دادن یکی از مواردی است که در طول زندگی بشر از شاخصه‌های مهمی بوده و کمک بزرگی به تحکیم روابط و ایجاد حس‌های خوب در افراد می‌شود.

کشور ایران مناسبت‌های مختلفی دارد که به می‌توان به مناسبت‌های مذهبی و ملی اشاره کرد که برای هر کدام از این موارد می‌توان با بررسی شرایط جشن و سرور برپا کرد و از هدایای مختلف با موضوع‌های مختلف استفاده کرد. یک مورد از این هدایای مناسبتی مربوط به ماه مبارک رمضان می‌باشد که انواع هدیه ماه رمضان علاوه بر جنبه‌ی همدلی بحث تبلیغاتی نیز دارد و بسیاری از ارگان‌ها و محیط‌های مختلف از این نوع هدایا استقبال می‌کنند.

چرا استفاده از هدیه ماه رمضان مهم است؟

ماه رمضان یکی از مهم ترین ایام برای مسلمانان در سراسر جهان است و به عنوان جشنی برای مسلمانان می‌باشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم هدیه ماه رمضان جنبه‌های مختلفی دارد که افراد مختلف برای هدیه به یکدیگر و جنبه‌ی تبلیغاتی شرکت‌ها و حتی خود ماه رمضان استفاده می‌شود.

بررسی هدیه ماه رمضان در محیط‌های مختلف

شرکت‌ها، ادارات مختلف، بخش‌های خصوصی، کارخانه‌ها، مسجدها و حتی هیئت‌های خانگی در این ایام به فکر پخش نذورات و جشن گرفتن این ایام هستند که از انواع مختلف هدایای تبلیغاتی برای بهتر برگزار شدن شرایط استفاده می‌کنند.

استفاده از انواع هدیه ماه رمضان به منظور موارد زیر انجام می‌شود:

جنبه تبلیغاتی (دینی و کسب و کار)جنبه صله رحم و ارتباطات

بسیاری از شرکت‌ها برای تبلیغات محصول و یا شرایط کسب و کار خود هدایای مناسبتی متنوعی را برای کارکنان یا در سطح جامعه برای فروش تولید می‌کنند که شرایط خوب و مثبتی را ایجاد می‌کند. ادارات مختلف نیز به کارکنان خود به جهت حمایت و تشویق آن‌ها از هدایای تبلیغاتی ماه رمضان استفاده می‌کنند که حس خوبی به افراد می‌دهد.


یک نمونه مهم و اساسی آن مساجد و هیئت‌های مذهبی است که برای مهمانان خود هدایا و جوایزی در نظر می‌گیرند که در ماه رمضان این هدایا بسیار متنوع و خاص در نظر گرفته می‌شوند که برای این امر باید از مجموعه کاربلد در زمینه چاپ و بسته بندی بهره بگیرند.

انواع هدایای ماه رمضان

برای هر فرد، محیط و شرایطی هدایای متنوعی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان حس و حال خوبی ایجاد کرد. از نمونه‌های مختلف هدیه ماه رمضان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که هر کدام طرفداران خود را دارد:

انواع مواد غذایی با بسته بندی زیبادفترچه و یادداشت‌های تبلیغاتی و دینیانوع لیوان و ماگ تزئینیبسته‌های تزئین شدهصنایع دستی متنوعپوشاک

این نوع از هدایای رمضان خود شامل نمونه‌های مختلفی است که شرایط و حس و حال زیبایی را ایجاد می‌کنند.

پک-رمضان-عطر-تسبیح-جاناز سنتی-مهر-قرآن
پک-رمضان-نبات-باسلوق-چیپس-میوه-گل-زعفران-دمنوش
پک-رمضان-هدیه-باکس-باسلوق

هدایای رمضانی مواد غذایی

برخی ادارات، شرکت‌ها، کارخانه‌ها و انواع محیط‌های کار به عنوان هدیه ماه رمضان بسته‌های مواد غذایی با بسته بندی‌های زیبایی را برای همکاران خود در نظر می‌گیرند که به نوعی کمکی برای تهیه این تجهیزات برای افراد می‌باشد.

معمولا مواد غذایی که در این ماه مصرف بیشتری دارند مانند برنج، روغن، ماکارانی، خرما و در کل محصولات غذایی روزمره به صورت پک‌هایی به افراد تقدیم می‌شود.

یک نمونه دیگر این هدایای رمضانی مواد غذایی توسط مساجد و موسسه‌های مختلف به خانواده‌های نیازمند تقدیم می‌شود.

هدیه ماه رمضان دفترچه و یادداشت‌های تبلیغاتی و دینی

بیشتر هدف از ارائه این نوع از هدایای رمضانی جنبه تبلیغات است که با یادداشت‌های مختلف و آموزشی دارد. معمولا در قسمت‌هایی از آن ادعیه مختلف یا حدیث قرار می‌گیرد و بخش دیگر آن مربوط به شعار، لوگو، شرایط و معرفی کسب و کارها می‌باشد.

به عنوان مثال از نمونه‌های مختلف این نوع هدیه ماه رمضان می‌توان به انواع سررسید، تقویم و دفترچه یادداشت ها اشاره کرد.

هدیه ماه رمضان ماگ و لیوان‌های تزئینی

نمونه دیگری از هدایای ماه رمضان جنبه تزئینی دارد که شامل انواع ماگ و لیوان‌هایی با طرح ماه رمضان می‌باشد. همچنین زیر لیوانی‌های متنوعی نیز وجود دارد که با طرح‌های ماه، ادعیه مختلف و نوشته‌های زیبا طراحی می‌شوند.

بسته‌های تزئین شده هدیه ماه رمضان

امروزه بسته‌های مختلفی به عنوان پک تزئینی طراحی و عرضه می‌شود که داخل آن محصولات و تجهیزات مختلف مناسبتی قرار دارد. از انواع این بسته‌ها می‌توان به پک‌های نوروزی، پک شب یلدا و بسته‌ی هدیه ماه رمضان اشاره کرد که داخل آن تجهیزات مرتبطی چون لیوان، یادداشت‌های تبلیغاتی و آموزشی، صنایع دستی، سجاده و ... قرار می‌گیرد.

این بسته‌های رمضانی معمولا جنس چوبی یا فلزی دارند که می‌توانید از ابزارهای خود محصول یا تجهیزات مخصوص خود استفاده کنید.

صنایع دستی هدیه ماه رمضان

انواع صنایع دستی را می‌توان به عنوان هدایای مناسبتی مختلفی استفاده کرد. انواع این صنایع دستی شامل ترمه‌، ظروف سنتی، دکوری و ... می‌شود که می‌تواند یک هدیه نفیس و ارزشمندی برای افراد مختلف محسوب شود.

همچنین می‌توانید بر روی این تجهیزات مختلف نوشته‌ها و طرح‌های دلخواه را چاپ کنید که نمونه خاصی را ایجاد می‌کند.

انواع پوشاک هدیه ماه رمضان

لباس‌ها همواره یکی از تجهیزات تبلیغاتی و هدیه‌ای است که با چاپ طرح و نوشته‌های مختلف می‌توان از آن استفاده کرد. در کل خود لباس ساده و با طرح‌های ماه رمضان برای شرکت در مجالس مختلف نمونه‌ی خوبی به عنوان هدیه ماه رمضان محسوب می‌شود.

قیمت هدایای ماه رمضان

بحث قیمت یکی از نکات اصلی برای خرید تجهیزات است که طبیعتا هر محصول متناسب با جنس، نوع و تعداد تجهیزات قیمت متفاوتی دارد. سایت آراد نوید تجارت محصولات خود را با مناسب ترین قیمت‌ها فراهم کرده که به راحتی می‌توانید نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید.

خرید انواع هدیه ماه رمضان

هدیه دادن و هدیه گرفتن همواره بخش جذابی می‌باشد که بهتر است در مناسبت‌ها از انواع این وسایل و محصولات متنوع استفاده کرد. خرید هدایای ماه رمضان نیز اقدامی بسیار ارزشمند و مناسب می‌باشد که می‌توانید برای خرید محصولات و نمونه‌های مختلف از سایت ما دیدن کنید.