از بهترین هدایای تبلیغاتی که محبوبیت زیادی در تمامی اقشار جامعه نیز دارند می توان به جا کلیدی و جا کارتی تبلیغاتی اشاره کرد. استفاده از جا کلیدی و جاکارتی نظم و ترتیب بیشتری میان وسایل شخصی افراد ایجاد می کند و به همین دلیل انواع جا کلیدی و جاکارتی تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی امروزه در بازار خرید و فروش می شوند. همین طور طراحی های خلاقانه ای که اخیرا برای جا کلیدی و جاکارتی انجام می شود باعث شده است استفاده از جاکارتی و جا کلیدی میان تمامی افراد رونق بیشتری بگیرد و تقریبا برای هر سلیقه ای می توان نوع خاص و متفاوتی از جا کلیدی و جاکارتی را پیدا کرد و تدارک دید. در این مقاله به جاکلیدی و جاکارتی تبلیغاتی و تمامی نکات مرتبط می پردازیم.

انواع ست جا کلیدی و جا کارتی تبلیغاتی

سلیقه افراد متفاوت است و برای سفارش جاکلیدی و جاکارتی تبلیغاتی بایستی نظر تمامی افراد را در نظر گرفت تا این وسایل برای آنها کارایی داشته باشد. به همین دلیل در این قسمت برخی از پربازده ترین مدل های ست جاکلیدی ‌و جاکارتی را بیان می کنیم تا با دقت بیشتری انتخاب کنید.

چرا جاکلیدی و جاکارتی مهم هستند؟

جاکلیدی و جاکارتی از جمله لوازمی هستند که افراد در عموم مواقع خارج از خانه همراه خود دارند و در معرض دید بسیاری از افراد قرار میگیرد. همچنین سادگی و قیمت مناسب جاکلیدی و جاکارتی به عنوان هدیه تبلیغاتی بسیار مناسب است.

جا کلیدی و جا کارتی تبلیغاتی چرمی

جنس چرمی آویز جاکلیدی و پوشش بیرونی جاکارتی از بهترین اجناس موجود برای جاکلیدی و جاکارتی تبلیغاتی است. جاکلیدی و جاکارتی تبلیغاتی چرمی را می توان بدون هیچ ریسکی در هر تعدادی سفارش داد و از کاربرد آنها راضی بود. معمولا چرم استفاده شده در این نوع جاکلیدی و جاکارتی چرم واقعی نیست و انواع چرم برای این منظور نیز در بازار متفاوت است که می توان با قیمت های مختلف آنها را پیدا کرد. چرم هایی که برای تولید جاکارتی و جا کلیدی استفاده می شوند معمولا چرم مصنوعی هستند.

جاکلیدی و جاکارتی تبلیغاتی فلزی

جاکلیدی و جاکارتی تبلیغاتی نوع فلزی معمولا از فلزهای مختلفی تولید می شوند که بهترین آنها استیل است. همین طور ممکن است فلزی که برای تولید این مدل استفاده می شود آلیاژی از چندین فلز باشد و تفاوت این فلزها در قیمت نهایی آنهاست. اکثر جاکلیدی و جاکارتی تبلیغاتی فلزی موجود نیز به صورت آلیاژ هستند، اما امکان سفارش نوع استیل آنها نیز در مجموعه ما وجود دارد و می توان با قیمتی مناسب تعداد زیادی از آنها را تدارک دید.


جا کلیدی و جاکارتی تبلیغاتی فانتزی

اگر گروه هدف شما برای تبلیغات، نوجوانان و جوانان هستند می توانید جاکلیدی و جاکارتی فانتزی را انتخاب کنید که تنوع بالایی دارند. انواع طرح های مینی‌مال و بافتنی و همین طور طرح های مناسب تینیجرها در بین جاکلیدی و جاکارتی فانتزی وجود دارد که از بهترین مدل های جاکارتی و جاکلیدی تبلیغاتی هستند.

امکان سفارش جاکلیدی و جاکارتی به صورت جداگانه نیز ممکن است و می توانید هر کدام از این اکسسوری ها را به صورت عمده و جداگانه در تمامی طرح ها سفارش بدهید. برخی از پرفروش ترین جاکلیدی های تبلیغاتی که به صورت سری و عمده قابل چاپ و بسته بندی و همچنین طراحی هستند عبارتند از:

جا کلیدی تبلیغاتی نمدیجا کلیدی تبلیغاتی رزینیجا کلیدی تبلیغاتی شیشه ایجا کلیدی تبلیغاتی چوبیجاکلیدی تبلیغاتی پلاستیکی

جا کلیدی و جاکارتی تبلیغاتی لاکچری

با ایجاد تغییرات جزئی اما چشمگیر می توان بین جاکارتی و جاکلیدی تبلیغاتی لاکچری و شیک و انواع ساده این اکسسوری ها تفاوت های مهمی ایجاد کرد. برخی از این تغییرات را در ادامه بررسی می کنیم:

اضافه کردن آیتم های جدید

با اضافه کردن آیتم هایی مثل جاسوییچی و خودکار تبلیغاتی و چاپ تبلیغات روی این وسایل، ست کامل تری ارائه می کنید و بهره وری این وسایل نیز در این حالت بیشتر خواهد شد. همین طور تبلیغات مورد نظر گسترش پیدا می کند و افراد بیشتری با این وسایل سر و کار خواهند داشت.

استفاده از فلز و چرم بهتر

استفاده از فلزاتی مثل برنز یا برنج برای تولید و سفارش جاکلیدی و جاکارتی تبلیغاتی چندان شایع نیست و تنها عده کمی از افراد از این وسایل استفاده می کنند که عموما از قشر تحصیل کرده و شاید مرفه هستند. به همین دلیل تولید جاکارتی و جاکلیدی تبلیغاتی با فلزات گرانبها و چرم های کمیاب نیز می تواند جلوه متفاوتی به این وسایل ببخشد.

طراحی فاخر

طراحی های جداگانه و اختصاصی توسط گرافیست های مجموعه ما برای جاکلیدی و جاکارتی تبلیغاتی لاکچری به بهترین شیوه و جدیدترین متد روز انجام می شود. اکثر طرح های موجود در بازار پرتکرار و کم بازده هستند اما با ایجاد طراحی هابی نوین، شانس بازدید تبلیغات افزایش پیدا می کند.

مزایای جا کلیدی و جاکارتی تبلیغاتی

سفارش جا کارتی و جا کلیدی تبلیغاتی باعث می شود تبلیغات پربازدهی برای تمامی افراد صورت بگیرد.
این وسایل قابلیت چاپ بالایی دارند و می توان تمامی طرح های هنری و صنعتی را روی آنها چاپ کرد، همین طور تمامی متون فارسی و انگلیسی را نیز می توان روی جاکارتی و جاکلیدی تبلیغاتی به چاپ رساند.
اکسسوری های این چنینی به دلیل کوچک بودن و پرکاربرد بودن قابلیت حمل و جا به جایی بالایی دارند و به همین دلیل بیشتر در معرض دید سایر افراد هستند.
طرح ها و مدل های جا کلیدی و جاکارتی بسیار زیاد و متنوع هستند و به همین دلیل محدودیتی در سفارش برای افراد مختلف نیست. استفاده از این هدایای تبلیغاتی بسیار مناسب است و تاثیر بیشتری بر ذهن افراد می‌گذارد.

جا کلیدی و جاکارتی تبلیغاتی برای آقایان

جاکلیدی و جاکارتی تبلیغاتی مخصوص آقایان از نظر طرح و رنگ می تواند تفاوت های با سایر جاکلیدی ها و جاکارتی های تبلیغاتی داشته باشد و بهتر است هنگام سفارش تفکیک جنسیتی قائل شد تا گیرایی این وسایل بیشتر باشد و مورد استقبال بیشتری قرار بگیرند. برای مثال رنگ جاکلیدی و جاکارتی تبلیغاتی آقایان در دسته رنگ هایی از طیف تیره مثل مشکی، قهوه ای و حتی خردلی قرار می گیرند. همین طور تمامی رنگ های روشنی که معمولا برای آقایان استفاده می شوند مثل آبی و سبز پررنگ نیز برای طراحی جاکلیدی و جاکارتی قابل استفاده هستند. طراحی روی جاکلیدی و جاکارتی تبلیغاتی آقایان نیز بهتر است خلوت تر و با رنگ های ساده تر صورت بگیرد. نمونه های مختلفی از ست‌های چرم وجود دارد که می‌توان از آن‌ها نیز استفاده کرد.

جا کلیدی و جا کارتی تبلیغاتی برای بانوان

سفارش جاکلیدی و جاکارتی تبلیغاتی بانوان در تنوع بالای طرح و جنس بدنه این اکسسوری ها ممکن است. طرح های سنتی و بافتنی رنگارنگ با تراکم بالا و پایین معمولا مورد پسند تعداد زیادی از بانوان هستند. رنگ های قرمز، صورتی، گل‌بهی و تمامی رنگ ها برای سفارش جاکلیدی و جاکارتی تبلیغاتی بانوان مناسب هستند و همین طور تعداد زیادی از طرح ها را نیز می توان روی این وسایل درج کرد. چاپ تمامی مشخصات و علائم مورد نظر روی جاکارتی و جاکلیدی تبلیغاتی بانوان محدودیتی ندارد و در اخر جاکلیدی های عروسکی برای سفارش جاکلیدی و جاکارتی تبلیغاتی بانوان را نیز فراموش نکنید.

سفارش جا کلیدی و جا کارتی تبلیغاتی

برای سفارش جاکلیدی و جاکارتی تبلیغاتی می توانید با ما در ارتباط باشید تا پس از بازدید طرح ها و اطلاع از کلیه شرایط با بهترین قیمت اقدام کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت کنید. کارشناسان ما مشاوره مناسبی در جهت انتخاب مناسب ترین جا کلیدی و جاکارتی ارائه می کنند که این راهنمایی حاصل مدت ها فعالیت در زمینه تدارک هدایای تبلیغاتی است. در هر ساعت از شبانه روز تماس با شماره تلفن های درج شده در منوی سایت امکان پذیر است.