جعبه ابزار کیف یا جعبه ای است که تمامی ابزارآلات مورد نیاز در منزل و محیط کار را در خود جای می دهد. وجود یک جعبه ابزار در هر محیطی الزامی است تا بتوان با استفاده از ابزارآلات داخلی این جعبه ها، مشکلات گوناگون را رفع کرد. استفاده از جعبه ابزارها راحت و آسان است و ابزارآلات اولیه مثل پیچ گوشتی و آچار نیاز به تخصص و فن ویژه ای ندارند، اما برای رفع مشکلات بزرگتر، حضور یک تکنسین الزامی است تا با دیگر ابزارهای تخصصی موجود به رفع موانع بپردازد. هدیه دادن یک جعبه ابزار در جهت تبلیغات امری متداول است و توجه مخاطبین بی شماری نیز از این طریق جلب خواهد شد، چرا که چاپ یا حکاکی آرم و برند شما نه تنها بر روی جعبه ابزارآلات بلکه بر روی هر ابزار به صورت جداگانه نیز امکان پذیر است و البته شیوه بهتری نیز هست.

چرا جعبه ابزار گزینه مناسبی برای تبلیغات است؟

چه هدیه ای گیراتر از یک جعبه ابزار؟ ابزارها بسیار کاربردی و حیاتی هستند و در مسافرت و حمل و نقل و برطرف کردن مشکلات خودروها نیز کاربرد گسترده ای دارند. تمامی کارهای مربوط به نصب و تعمیر و راه اندازی، همه و همه با ابزارهای مختلف درون یک جعبه ابزار انجام می شوند و هیچ کاری نیست که بدون وجود جعبه ابزار بتوان آن را انجام داد.

حتی در محیط داخل منازل نیز ابزارآلات کاربردهای روزمره دارند و شاید یکی از این کاربردها که همه ما با آن مواجه شده ایم، تعمیر و تعویض شیرهای آب داخل یک خانه به واسطه ابزارآلات مختلف است. در فصول گرم سال نیز برای سرویس کولرها نیازمند ابزارآلات هستیم و تقریبا به هر محیطی که در اطراف خود نگاه کنید، رد پای ابزارآلات را می توانید ببینید.

در محیط های صنعتی بزرگ و کوچک و کارگاه های مختلف نیز از ابزارآلات استفاده فراوانی می شود و کارگران و تکنسین ها و اپراتورهای دستگاه ها بدون ابزارآلات نمی توانند. کاری را پیش ببرند و به همین دلیل است که جعبه ابزار کارگاهی با جعبه ابزار معمولی و مورد استفاده در منازل تفاوت های کوچکی دارند. جعبه ابزارهای تبلیغاتی معمولا حاوی ابزارآلات ست هستند و ست بودن این ابزارهای استفاده از آنها را لذت بخش تر می کند. به این ترتیب از هدیه دادن یک جعبه ابزار در جهت بازاریابی و تبلیغات خود چشم پوشی نکنید و از انتخاب خود مطمئن باشید.


داخل یک جعبه ابزار چه وسایلی موجود است؟

معمولا آیتم های داخل جعبه های ابزار از بیست مورد به بالا هستند، اما امکان سفارش و بسته بندی جدید با تعداد ابزارهای بیشتر و کمتر نیز ممکن است، در این قسمت به معرفی ابزارآلات داخل یک جعبه ابزار می پردازیم.
پیچ گوشتی: پیچ گوشتی ها به دلیل استفاده در محیط های پر رطوبت و یا دارای روغن از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند و انواع مختلفی دارند که تمامی آنها برای یک جعبه ابزار معمولی لازم و ضروری نیستند، انواع الزامی و پرکارکرد آنها عبارتند از پیچ گوشتی های تخت یا دوسو، پیچ گوشتی های چهارسو، پیچ گوشتی های شش سو، پیچ گوشتی ها چندپر، پیچ گوشتی های آهن ربا دار و غیره. در سفارش جعبه ابزار تبلیغاتی خود حتما بایستی حضور این آیتم را در نظر داشته باشید.
انبردست: نبودن انبردست در یک جعبه ابزار، وجود سایر ابزارآلات را بی تاثیر می کند. انبردست ها مکمل سایر ابزارآلات هستند.
چراغ قوه: بسیار پیش می آید که در محیط های با نور ناکافی بایستی تعمیر یا تعویض انجام بدهیم، مثل تعمیر برخی قطعات خودروها. در چنین شرایطی اهمیت وجود چراغ قوه ها در جعبه های ابزار خود را نشان می دهند. چراغ قوه ها در دو نوع باتری خور و شارژی تولید و عرضه می شوند.

چاقو: استفاده از چاقو در تعمیر و بازسازی بخش های مختلف بسیار مهم است و البته هر نوع چاقویی را نمیتوان در یک جعبه ابزار تبلیغاتی قرار داد. برای این منظور باید چاقوهایی با استحکام بالا و ساخته شده از فلز و استیل ضد زنگ را انتخاب کنید. این تجهیزات و جعبه ابزار نمونه خوبی به عنوان ست تبلیغاتی است که می‌توان به شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف تقدیم کرد.

جعبه واشر: واشرها در قسمت های مختلف منازل و کارگاه ها استفاده می شوند و برای جلوگیری از نشتی مایعات و گازها کاربرد دارند. اندازه و شکل واشرها متفاوت است و به همین دلیل بهتر است قسمت کوچکی از یک جعبه ابزار را به واشرهای مختلف اختصاص بدهیم.
فازمتر: فازمترها شباهت زیادی به پیچ گوشتی دارند و گاهی تشخیص این دو از یکدیگر آسان نیست، اما با چندبار استفاده از فازمترها می تواند آنها را از سایر وسایل تفکیک کنید. کاربرد فازمترها در اتصالات مرتبط با برق است.
سایر وسایل جعبه ابزارهای تبلیغاتی عبارتند از: جعبه پیچ و مهره، دم باریک، چکش، اچار یک سر رینگی، انبر قفلی، تراز، کاتر، متر، کاردک، اره کوچک،گچ علامت گذاری ، انواع چسب، آچار و سیم چین.

انواع جعبه ابزار تبلیغاتی

جعبه چوبی: این نوع جعبه ها از قدیمی ترین جعبه های ابزارآلات هستند اما همچنان به کار برده می شوند و محبوبیت خاص خود را دارند. حمل و نقل این جعبه ها چندان آسان نیست و به علاوه امکان شکستن آنها نیز وجود دارد. هر نوع چاپ رنگی و درج هر نوع طرح و تصویری را می توان بر روی این جعبه ها انجام داد.
کیف برزنتی: کیف های برزنتی از جدید ترین جعبه ابزارآلات هستند و سبک و خوش دست هستند. کلاس کاری آنها به خصوص برای تکنسین ها بیشتر است و در صورتی که قصد هدیه دادن یک جعبه ابزار برای تبلیغات را دارید، بهترین انتخاب کیف های برزنتی هستند که به دو شکل تایر مانند و مستطیل شکل تولید می شوند و می توان آنها را تهیه کرد. چاپ نشانی و سایر مشخصات بر روی این کیف ها هم به صورت رنگی و با استفاده از جوهر و هم به صورت حکاکی امکان پذیر است.

جعبه فلزی: جعبه های فلزی بایستی با دقت و وسواس انتخاب شوند و حتما از فولاد ضد زنگ و ضد ضربه ساخته شده باشند. از معایب این جعبه ها به سنگین بودن آنها می توان اشاره کرد، اما در هر حال مورد پسند عده بسیاری هستند.
جعبه های چوبی یا فلزی چند طبقه: اگر قصد اهدا کردن جعبه ابزار تبلیغاتی برای یک مجموعه کارگاهی و محیط های صنعتی و کارخانجات بزرگ را دارید، بهتر است از صندوق های چند طبقه برای ابزارآلات استفاده کنید. استفاده و حمل و نقل این نوع جعبه ها بسیار آسان است و می توان ابزارآلات بسیار زیادی را داخل آنها قرار داد. می‌توانید نمونه‌های مختلف ایت تجهیزات را با قیمت مناسب از سایت آراد نوید تجارت اورند تهیه کنید.