اخبار

تقویم نمایشگاههای ۱۴۰۳ شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تنظیم شد

نمایشگاه-غرفه سازی

تقویم نمایشگاههای ۱۴۰۳ شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تنظیم شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه بین المللی ج.ا.ایران، در نخستین روز کاری ۱۴۰۳ تقویم نمایشگاههای داخلی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران اعلام گردید. لازم بذکر است تا کنون ۶۱ عنوان نمایشگاهی برنامه ریزی شده است که نخستین عنوان از تاریخ ۲۹ فروردین آغاز به کار خواهد کرد. گفتنی است میتوانید با مراجعه به لینک https://calendar.iranfair.com/   به تقویم نمایشگاهی دسترسی داشته باشید.

همه ساله چندین نمایشگاه داخلی و بین المللی برگزار می گردد. آراد نوید تجارت اروند افتخار دارد که در برگزاری تخصصی نمایشگاه‌، کنفرانس‌ها و همایش‌های داخلی و بین المللی فعالیت دارد و همواره تلاش کرده با برگزاري هرچه بهتر و حرفه ای تر رویدادهای ملی و بین‌المللی، به ايجاد ارتباط بين مجموعه‌هاي مختلف صنعتي و خدماتي و همچنین فراهم آوردن فرصت رقابت سالم بین آن ها کمک نماید.

بحث دیزاین و تجهیز محیط‌های مختلف یک اصل مهم به منظور ایجاد شرایط عالی و اصولی برای فعالیت می‌باشد، که باید توسط افراد متخصص انجام شود. به عنوان مثال نمایشگاه‌ های متنوعی با اهدف‌ متفاوتی برگزار می‌شود که با توجه به نوع فعالیت باید طراحی و تجهیز شوند. در کل نمایشگاه‌ها به عنوان یک رویداد در جهت معرفی محصولات، خدمات و ایجاد رقابت سالم در زمینه‌های مختلف برپا می‌شوند.

آراد نوید تجارت اروند یک شرکت بازرگانی و تبلیغاتی می باشد که افتخار دارد با بیش از 12 سال تجربه در ساخت، طراحی و تأمین خدمات نمایشگاهی ازجلمه (طراحی غرفه و غرفه سازی، نورپردازی، چاپ لایت باکس، خدمات پذیرایی، ست پذیرایی، فرم نمایشگاهی، گل آرایی، فیلم برداری و ساخت تیزر، امور چاپ و بسته بندی و …. ) مشاور و همراه شما باشد. آراد نوید تجارت اروند برای پیمودن مسیرهدف، مجموعه شما را همراه و یاور خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *